Translate

perjantai 5. joulukuuta 2014

Instaa ja lisää treeniä




Keskiviikkona kävin vielä aamu-uinnin jälkeen illalla salilla. Senkin takia, koska en torstaina ehtinyt (menin äidin luokse leipomaan perjantaita ja lauantain myyjäisiä varten) ja tänä aamuna mulla oli personal trainer aika taas klo 7:30. Olipas kiva päästä treenaamaan juoksutekniikkaa (eikä kyllä yhtään haitannut, että Markus Pöyhönenkin sattui siellä treenaamaan samaan aikaan! ;) )

Huominen meneekin aamupäivällä joulumyyjäisissä ja illalla linnan juhlia katsoessa (ja ehkä pienestä krapulasta toipuessa?). Jospa sitä sunnuntaina menisi viikonlopun päätteeksi toisen kerran salilla. Tai tekisi jotain muuta, vaikka juoksutreenin. 
Nyt kun Thaimaan lomakin on kokonaan maksettu, kiitos veronpalautusten, on niin paljon motivaatiota treenata lomareissua varten! Vielä olisi 7,5 viikkoa jäljellä, eli ihan hyvin aikaa saada edes pieniä muutoksia aikaan.

Tältä näyttävät myyjäisiin menevät pussukat, jotka eilen väsäsin.

Olen reilu viikko sitten liittynyt vihdoin ja viimein Instagramiin (nimimerkillä: saanaran). Olin aina luullut, että liittyminen kestäisi kauan, enkä siksi jaksanut vaivautua. Ja aina kun olen meinannut tai yrittänyt, tuntui, että kaikki nimimerkit oli jo varattu mitä olin ajatellut. 
Nyt kun vihdoin olen tunnuksen luonut, olen täysin hurahtanut siihen! En pelkästään omien kuvien päivittämiseen, mutta myös muiden kuvien selailuun. Tuntuu, että näiden viime päivien aikana puhelimeni akku hupenee normaalia nopeammin. :)


Ihanaa, tänään on perjantai ja mun pikkujoulut/tuparit! Kämppä on valmiina tyttöjä varten (lähes viikon siivoamisen jälkeen!), nyt pitäisi vielä keksiä mitä laitan illalla päälle! Päivittelen sitten alkuviikosta teille, miten meidän ilta sujui. Tietysti kuvien kera.

                                  Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti