Translate

keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Nam, (raaka)suklaata!

Tänään päätin vihdoin tehdä raakasuklaata. Olen kuullut ja lukenut siitä paljon hyvää, joten pakkohan sitä oli kokeilla! :)
Tämä resepti löytyi CocoVi:n facebook sivuilta. Kokonaisten pähkinöiden sijaan laitoin mantelirouhetta ja vaniljatangon sisuksen sijaan vanilja-aromia.Tein lisäksi vain puolikkaan annoksen, jotta kaakaovoita jäisi seuraavaakin suklaakokeilua varten. 
Tässä alkuperäinen resepti:

Raakasuklaa
**************
125g kaakaovoita
3-4 rkl raakakaakaota
kourallinen pähkinöitä
3-4 rkl luomuhunajaa
1 rkl kookosöljyä
ripaus ruususuolaa
½-1 vaniljatangos sisus

1) Sulata voi vesihauteessa
2) Lisää muut aineet, sekoita.
3) Kaada muotteihin.
4) Jäähdytä

...ja herkkua oli!!! Melkeinpä parempaa kuin tavallinen suklaa!
Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan.

NAM!
Tänään ajattelin lisäksi latailla musiikkia mun upouuteen iPodiin. Siinä meneekin hetki! Oon tänään menossa illalla taas Zumbaan, joten ajattelin latailla heti alkuun sen tyylistä musiikkia, koska se saa mut ainakin liikkelle ja piristää kummasti! Eli reggeaton, merengue, samba yms.
Tuo musiikki muistuttaa mua myös mun ensimmäisestä opaskaudesta Dominikaanisessa Tasavallassa...

Mun uusi iPod nano ja synttärilahjaksi saadut Adidas -juoksukuulokkeet

Ostin muuten eilen tällaisen Lancomen Midnight rose -tuoksun, josta tuli ehdottomasti mun uusi suosikki ja kesätuoksu! (Nimimerkillä: omistan jo liikaa tuoksuja, mutta silti oli pakko saada uusi, kun tuoksui vaan niin hyvältä!). :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti