Translate

keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Uintia ja lukemista

Innostuin eilen aamuna menemään uimaan! Pienen seikkailun jälkeen pimeässä Pirkkolan urheilupuistossa löysin vihdoin perille ja kävin aamu-uinnilla yhdessä mummojen kanssa. Teki kyllä hyvää! Täytyy ainakin yrittää ottaa ihan tavaksi, vaikka tosin työvuorot mulla menee niin, että vain joka toinen tai joka kolmas viikko pystyn aamuisin menemään... Aamulla on kuitenkin paljon kivempaa mennä kuin illalla, koska ei ole niin kovaa ryysistä. No, täytynee mennä sitten taas huomen aamuna! :) Siitä herää ja piristyy kummasti!

Tänä aamuna oli tarkoitus tehdä kahvakuulatreeni, mutta puhti oli jostain syystä täysin poissa. Päätin sitten muutaman liikkeen jälkeen lopettaa ja lähteä sen sijaan lenkille. No eipä juoksukaan meinannut luistaa... Jospa tämä on merkki siitä, etten ole syönyt ihan tarpeeksi viime päivinä?!

Mistä te saatte inspiraatiota ja motivaatiota treenaamiseen?
Mä lueskelen paljon muiden blogeja ja sitten Fit -lehteä, joka tulee mulle kotiin. Siitä saa paljon vinkkejä ym! Ja on muutenkin rentouttavaa iltalukemista.
Lukemisesta puheenollen. Olen iso Shopaholic -kirjojen fani! Hirveästi en normaalisti lue, mutta nämä kirjat olen kaikki lukenut kannesta kanteen. Nyt syksyllä ilmestyi uusin kirja; "Shopaholic to the stars" jonka ihana siskoni toi mulle mukanaan Englannista. En malttais odottaa, että pääsen aloittamaan kirjan! Sen verran koukuttavia ovat.

Loppuviikosta olisi tiedossa taas uutta reseptiä! So...stay tuned! ;)
Tuosta oikeasta reunasta kannattaakin liittyä mun blogin lukijaksi, niin saat aina tiedon uuden blogikirjoituksen julkaisusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti