Translate

keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Hulluttelua ja kirppistelyä

Aamulla 8:45 rakas siskoni soitti ja herätti mut kertoakseen, että sai tilattua Stockmannin nettikaupasta Michael Kors ballerinat (nekin olivat muutamassa minuutissa loppuneet).
Enhän mä sen jälkeen enää pystynyt nukkumaan, joten päätin nousta ja valmistautua Jumbolle lähtöön. Pakkohan Hulluilla Päivillä on edes käydä!

Tällä kertaa hyvä puoli toisaalta on se, että olen työtön, joten varaa ei ole ostella mm. Michael Korsin kenkiä tai laukkuja, vaikka kuinka mieli tekisi! Eipähän tule tuhlattua ja tehtyä niitä normaaleja heräteostoksia...

No kyllähän Hulluilta Päiviltä aina jotain pientä edes mukaan tarttuu. Nyt kuitenkin vain ruokaosastolta (yllätys yllätys!). Tässäpä minun ainoat Hullut Päivät ostokset:

Kyllä! Isoja purkkeja Kreikkalaista jugurttia! Jospa nämä hetkeksi riittäisivät.
Toin sopivasti juuri Ateenasta pari isoa purkkia hunaajaakin, nam!
.Ja tietysti nameja ja haamumunkkeja (en meinannut syödä niitä kaikkia yksin!).
 

Kotimatkalla päätin poiketa meidän lähikirppiksellä, joka on avattu vasta jonkin aikaa sitten (Sun kirppis).
Harvemmin siellä on tullut käytyä, koska tuntuu, että suurinosa pöydistä aina tyhjiä ja tavaraakaan ei kovin ole... Tänään kuitenkin tein löydön! Biancon uudet mustat kevätkengät ja hintakin vain 10€!



Lisäksi ostin dvd:n "Valentine's Day", jonka oon jo muutaman kerran nähnyt, mutta se vaan on niin hyvä (ja maksoi vaan 2€!). Taidanpa ottaa mun irtokarkit ja mennä sohvalle leffaa katsomaan (henkistä valmistautumista kuntokuurin alkuun)...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti