Translate

perjantai 26. huhtikuuta 2013

Kuntokuuri, osa 2


Kaksi viikkoa kuntokuuria ja karkkilakkoa takana! Tänään puntari näytti NELJÄ kiloa vähemmän, eli enää YKSI kilo välitavoitteeseeni (synttärit) ja aikaa kuitenkin kaksi viikkoa!

Hyvin on sujunut, varsinkin kun oon pitänyt mielessä, että synttärit lähestyvät kovaa vauhtia ja silloin sitten saan taas herkutella (toki kuuri jatkuu heti maanantaina, koska lopputavoitteeseen vielä matkaa!). Välillä on tehny tosi paljon mieli karkkia... Mutta hyvin oon pystynyt kieltäytymään, ihme kyllä!

Kuntoilu on sujunut siinä mielessä hyvin, että joka päivä oon kävellyt pitkiä ripeitä lenkkejä välillä juosten, jopa 1,5-2h/päivä. Jostain syystä en vaan ole jaksanut juosta niin paljoa kuin olisin halunnut. Olo tuntuu välillä liian raskaalta ja kipujen vuoksi olen tyytynyt kävelemään niin ripeästi, että tulee kuitenkin hiki.
Tällä viikolla olen myös miettinyt, kuinka ihanaa olisikaan päästä ohjatuille tunneille treenaamaan... Alkaa pakostikin pikkuhiljaa kyllästyttämään samat kotitreenit.

Kuntoilua on auttanut myös "Kävele Sydämen Puolesta" -aplikaatio puhelimessa, jossa jokaisesta kävelemästäni kilometrista lahjoitetaan 0,10€ naisten sydänterveyden tutkimusta ja tiedotusta varten. Gps seurannan ansiosta näät kokoajan kartasta missä liikut sekä aika ja matkan pituus tallentuvat muistiin. Tämän ansiosta oon yrittänyt aina saada 3, 4 tai 5km täyteen, vaikka se tarkottaisi pientä lisäkierrosta.
Tähän mennessä olen (nyt 6. päivä) kävellyt 30,70 km ja lahjoitus yhteensä 3,07€.

Aina kun tuntuu, että toivo loppuu ja paino ei tipu, haen inspiraatiota ja vinkkejä erilaisista jutuista netissä. Tässä teille muutamia esimerkkejä (linkkejä):



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti