Translate

perjantai 10. toukokuuta 2013

Kuntokuuri, osa 4 (välitavoite)

Tässä olisi hieman tavoiteltavaa kesäksi...
Kyllä! Kuukausi on kuulunut siitä kun aloitin tämän kuntokuurin ja karkkilakon!
Aika on mennyt loppuen lopuksi todella nopeasti, mutta vaikka painoa on tippunut, miettii sitä kuitenkin, että ehkä olisin voinut treenata vielä enemmän ja lujemmin... Vaikka oonkin pitänyt kiinni siitä, että jos en muuta jaksa, niin lähden ainakin pitkälle lenkille Ticon kanssa.
Kiinteytymistä olisin kuitenkin halunnut lisää. Täytyy siis keskittyä toisen kuntokuurikuukauden aikana enemmän tuohon lihastreeniin, tai ainakin lisätä sitä. Oon huomannut, että yksin vaan on niin tylsä treenata! Ei tule tehtyä niin paljoa, kun ei ole treenikaveria tai ohjaajaa huutamassa jumppatunnilla, että "jaksaa, jaksaa!".
Vaikka aerobinen liikunta ja hyvä ruokavalio toki tiputtaa painoa ja hoikentaakin, mutta kyllä se vaan vaatii kunnon lihastreeniä saadakseen kunnon muotoja kroppaan! ;)

Tänään otin taas välitavoitekuvat, jotka mun olisi tarkoitus julkaista täällä kuukauden päästä muiden kuvien kera (kun toivottavasti oon päässyt lopputavoitteeseeni).

Vaaka näytti tänään yhteensä 4,7 kg vähemmän kuin ennen kuntokuurin aloitusta. Jäin siis 300 g välitavoitteestani, mutta olen silti erittäin tyytyväinen tulokseen! 

Otanpa siis lopulliseksi kuntokuurin tavoitteekseni vielä viimeiset -4 kg, johon mulla on  tasan kuukausi aikaa. Ja kun kerran oon ruvennut päivittämään mun kuntokuuria tänne aina joka perjantai, lasken viikot aina perjantain mukaan. Eli mun kuntokuuri päättyy 7.6.
Helpompi näin, muistaa itsekin päivitellä kuulumisia ja kuntokuurin sujumista aina kerran viikossa!

Huomenna on mun synttärijuhlat! Kylläpä niitä on odotettu! Kaikki alkaa olemaan valmista, vielä hieman pitää viimeistellä kämppää ja tarjoiluja. Taidanpa kyllä alottaa mun aamun ihan suklaapatukalla, kun karkkilakko päättyy huomenna! ;)
Täytyy vaan olla varovainen, etten ihan liikaa karkkia itseeni ahda viikonloppuna, koska voi olla, että kroppa ei oikein tykkää kuukauden jälkeen ilman kaikkia yhtäkkisestä lisäaine- ja sokerihyökkäyksestä!

Samos 2012
 



P.s.
Kiva jos ootte jaksaneet lukea mun blogia!
Olisi ihanaa, jos liittyisitte mun lukijoiksi tuosta oikeasta reunasta (vaatii gmail osoitteen), jotta näkisin edes vähän, ketkä täällä käyvät vai käykö ketään! :P
Tuttu ei tarvitse olla, mukavaa vaan jos tuntemattomiakin kiinnostaa mun kirjotukset!



Mukavaa viikonloppua kaikille!








2 kommenttia:

  1. Hyvä Saana! Siitä se lähtee! Ja kiloja tippuu siellä kuntosalillakin ;) ahkerasti vaan reeniä. Suosittelen mielenkiinnosta käymään myös kehonkoostumusmittauksissa, niissä selviää nuo lihas- ja rasvamassat, viskeraalinen rasva yms.
    - Nita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nita! :)
      Joo tuo oliskin hyvä idea! Täytyy selvittää missä mittaukset onnistuisi.
      Ja salille kyllä pitäisi päästä ja pian...

      Poista