Translate

perjantai 24. toukokuuta 2013

Kuntokuuri, osa 6

Kylläpä tuli tänäaamuna hyvä fiilis, kun kävin puntarilla! Se näytti -2 kg välitavotemittauksesta, joka oli kaksi viikkoa sitten! Luulin, että varsinkin synttäriherkuttelujen takia painoa olisi tippunut alle 1 kg, mutta 2 kg!? Voi kun ihana yllätys! Ja vaikka eilen tulikin taas vähän herkuteltua ja en ole edes liikkunut mitenkään erikoisen paljoa viimeisen kahden viikon aikana... tämä todisti taas sen, että ei se satunnainen herkuttelua kuuria kaada ollenkaan, kunhan palaa aina takaisin raiteille.

Usein herkkupäivän jälkeisenä päivänä alotankin mun aamun syömällä ateriankorvikepatukan. Se jotenki motivoi mua tarpeeksi jatkamaan, ettei enää myöhemmin päivällä viitsi herkutella, vaikka mieli tekisi. Ei jotenkin halua pilata hyvin alkanutta päivää. ;)

Vielä olisi kaksi viikkoa tätä kuntokuuria jäljellä ja tavoitteena on vielä -2 kg, eli 1 kg/vko. Mulle riittäisi kilonkin pudotus, ostin nimittäin tänään Grouponista kahden kuukauden kuntosalijäsenyyden. Ajattelin alkaa käymään siellä mahdollisimman paljon ja kun lihasmassaa tulee lisää, on tietysti normaalia, että painokin nousee. Lihashan painaa enemmän kuin läski. Mulle kaikista tärkeintä on kuitenkin kiinteytys kuin paino. Ja salille lähden nyt sitten työstämään sitä unelmakroppaa heti ensi viikolla! :)

Innoistuin myös lukemaan Fitfashionin liikunta-aiheisia blogeja (www.fitfashion.fi). Niistä oon saanut paljon hyviä vinkkejä ja reseptejä! Olen nyt viikon verran "kämppävahtina" täällä Helsingissä, mutta heti kun palaan kotiin, ajattelin kokeilla valmistaa mm. proteeinipatukoita, proteiinipitoisia kookoslettuja yms.
Täytynee siis viikonloppuna käydä hieman ostoksilla Ruohojuuressa!
Kun olen niitä kokeillut, laitan teille tänne niistä kuvia ja samoin myös reseptit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti